Kuva Mikä on STC -sivulle
Etusivu -> Blogi

STC-Blogi

Kielletäänkö myyntikanava vai huonot myyjät?
27.4.2017

Kielletäänkö myyntikanava vai huonot myyjät?

Kilpailu- ja kuluttajavirasto KKV ajaa Suomessa innokkaasti puhelinmyynnin rajoittamista. Ongelma tässä yksiselitteisen kielteisessä suhtautumisessa puhelinkanavaan on se, että asenteet ovat pääosin syntyneet samasta syystä kuin miksi ihmiset ovat tyytymättömiä kivijalkaliikkeissä tapahtuneeseen myyntiin – huonosta myyjästä. (lisää…)

Kesä myynnin parissa on satsaus tulevaisuuteen!
19.4.2017

Kesä myynnin parissa on satsaus tulevaisuuteen!

Näin huhtikuun loppupuoliskolle siirryttäessä ruuhkaisin kesätyöhakusesonki alkaa olla ohi ja useimmat paikat täytetty. Meillä Suomen Telecenterilläkin kesätyörekrytointi on hyvässä vauhdissa, mutta vielä löytyy tilaa kesäksi muutamalla hyvälle tekijälle! (lisää…)

Onnellisia kauppakohtaamisia chatin avulla
28.11.2016

Onnellisia kauppakohtaamisia chatin avulla

Meillä STC:llä on nyt reilu vuosi takana chatin ja puhelimen yhteispelillä tehtyä myyntiä ja tulokset vain jatkavat paranemistaan. Tämä kanavien yhdistäminen on ollut meille loistava myyntityyli kaikkien osapuolien näkökulmasta – niin asiakas, myyjä kuin itse yrityskin voittaa. (lisää…)

Promotiimi esittelee Telecenterin ylivertaista yrityskulttuuria
16.11.2016

Promotiimi esittelee Telecenterin ylivertaista yrityskulttuuria

STC-promotiimi on Suomen Telecenterin myyjistä koostuva tiimi, jonka keskeisimpiin tehtäviin kuuluu myyntityön lisäksi tukea STC:n markkinointia ja parantaa yrityskuvaa sekä sosiaalisessa mediassa että erilaisissa rekrytapahtumissa. Tavoitteisiin kuuluu myös tuoda laajemmalle yleisölle esille Suomen Telecenterin ylivertaista yrityskulttuuria ja avata verhoja minkälaista meidän arki oikeasti on. (lisää…)

Itsensä ylittäminen vapaa-ajalla näkyy tuloksina työpaikalla
5.10.2016

Itsensä ylittäminen vapaa-ajalla näkyy tuloksina työpaikalla

Työhyvinvointi on ollut kuuma sana työelämässä ainakin 2000-luvun alusta. Uskoakseni tämä johtuu yhteiskuntamme ja maailmamme koko ajan kiihtyvästä muutoksesta, ja tästä syystä myös yritysten on pitänyt ja pitää päivittää itseään. Meillä STC:llä työhyvinvointi ja työilmapiiri ovat myös erittäin tärkeitä asioita ja niiden parissa tehdään töitä viikoittain. Myyntityössä omalla tunnetilalla on todella merkittävä vaikutus lopputulokseen, ja siksi meillä ei yksinkertaisesti ole varaa heikkoon työilmapiiriin. (lisää…)

Tulevaisuuden työt tehdään nyt!
7.7.2016

Tulevaisuuden työt tehdään nyt!

Tulevaisuuden työpaikkojen T16-lehdessä oli juttu Suomen Telecenter Oy:sta ja pääluottamus­miehestämme Tuula Kuusikosta (Voit lukea artikkelin tästä). Jutussa tuodaan hyvin esille, kuinka meillä tehdään monikanavaista myyntiä ja kuinka niin moni puhelinmyynnin mielikuva ei sovi meihin. On erittäin hienoa, että myös Tuula jaksaa tehdä työtä alan mielikuvan muuttamisen eteen ja onkin tehnyt sitä ahkerasti muun muassa PAMin kanssa yhteistyössä. (lisää…)

Myyntifilosofiamme

Uskomme ihmisiin ja myynnin ihmeisiin. Jokainen myyjämme ja jokainen kohtaamamme asiakas ovat meille tärkeitä. Rakkaus myyntiin on kipinä joka saa meidät ylittämään itsemme. Me teemme myyntiä laadukkaasti ja haluamme saavuttaa onnellisia kohtaamisia. Edustamme markkinoiden parhaita tuotteita sekä palveluita. Tämä kaikki onnistuu kehittämällä myyntitaitojamme ja valmentamalla myyjiämme jatkuvasti.

Tärkein tehtävämme myyntikeskustelussa on yhdessä asiakkaan kanssa löytää tuotteesta hyödyt, jotka tuovat lisäarvoa arkeen. Osaamme myydä monimutkaisiakin tuotteita ja palveluita niin että asiakas ymmärtää mistä niissä on kyse ja pystyy turvallisin mielin tekemään ostopäätöksen. Edustamamme päämiehet voivat luottaa siihen, että meidän kautta ostaneet asiakkaat ovat tyytyväisiä päätökseensä. Näin pystymme tarjoamaan markkinoiden parhaat ja tehokkaimmat myyntikontaktit tasaisen korkealla laadulla.

Myyntitaitoja voi kehittää loputtomasti, mutta mikäli tunnetila ei ole kohdallaan, menettävät opitut taidot merkityksensä. Tämän vuoksi tarkoin vaalittu aarteemme on ilmapiiri. Kun jokainen työntekijämme saa olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa oman persoonansa vahvuuksia, syntyy avoin ja positiivinen tunnelma läpi toimiston. Jokaisessa kohtaamisessa vahvin tunnetila voittaa aina ja siksi haluammekin varmistaa, että se tunnetila on onnellinen.

Kielletäänkö myyntikanava vai huonot myyjät?

Kilpailu- ja kuluttajavirasto KKV ajaa Suomessa innokkaasti puhelinmyynnin rajoittamista. Ongelma tässä yksiselitteisen kielteisessä suhtautumisessa puhelinkanavaan on se, että asenteet ovat pääosin syntyneet samasta syystä kuin miksi ihmiset ovat tyytymättömiä kivijalkaliikkeissä tapahtuneeseen myyntiin – huonosta myyjästä. (lisää…)

-->